Wednesday, February 25, 2009

terima kasih..thank you..arigato..gamsahamnida..rumba nandri..tochei



lunch time td kengkawan kat opis ni wat surprise bday party utk aku. x sangka betul. ingatkan nak celebrate esok sbb my Unit Trust Agent nak belanja. wat suspen je. aku dah gabra tadi sbb bos soh carik business card tapi x jumpa. aku ingat mesti dia nak sound aku. tgk2 bila Mona panggil soh masuk bilik Siva derang terus nyanyi lagu happy bday kat aku. ahh! malu nyer bila bos2 pun ada sama. entah bila masa derang gi beli kek & kitchen fresh chicken pun tah la. senyap2 je geng bawah tanah ni beroperasi. thanks a lot anyway. to NAR, NIMM, Mona, Ammini, As & Hilmy mekasih kerana bersusah payah utk aku. terima kasih juga pd kawan2 yg lain yg menghantar mesej through SMS, phone calls, chatbox, tagged, facebook, multiply etc. bermula dgn msg dr Celcom, Mona, kakNOOr, Ammini, Azmir, Syud & phone calls from Wan, Notie, kakYah & Along. tak ketinggalan juga msg di alam siber dr Infa, Wabbit, Nor Ash, Ti, Bunga, Ruby, June, Wan, Norabella, makcik Raja, kakUda, Iejay, mamaErra, Ahada & Hannah. walau dimana jua korang berada terima kasih kuucapkan kerana mengingati diriku ini. muahhh.. emmm... kat mana la my gyabo nak bwk aku dinner mlm ni ek? x sabo gak nak celebrate kat negara jiran this weekend.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates