Monday, June 15, 2009

tag dr Sarnia

dah lama x layan keje tag-mengetag nih. ari tu wat tag pasal purse/wallet. ni dah pasal handbag plak. skang ni tgh 'in trend' bwk handbag gedabak. so, segala mcm mak nenek nak diisi kat dlm handbag tu. tapi mmg berbaloi sbb 'mcm2 adaaaa'. hehehe..
inilah serba maknika brg2 yg disumbat kat dlm handbag aku. takde rahsia mende pun.

sebagai meneruskan tradisi haruslah aku forwardkan tag ni kepada mangsa2 yg berikut:-

1. Amie (biarlah tiada rahsia lg ye.. ahaks)
2. Syud (yg suka bwk beg gedabak gak... hehehe)
3. Wan (Wan slalu bwk bag apa ek?)
4. Wabbit (jarang tgk Wabbit bwk handbag. slalu tu bwk backpack je)
5. Mona (yg suka tukar2 beg mcm aku)

4 comments:

adhan said...

nasib baik saya tak kena tag..kalau tidak terbongkar segala rahsia apa yang ada dalam handbag tu...hahahahahhaa

nacha said...

tu la. dulu sy pernah tag Adhan. tapi tgk Adhan x wat pun. ingatkan kot busy & x sempat nak layan mende2 ni sume. hehehe..

adhan said...

bukan busy cuma tangguh2..pastu terus lupa...hehehehehe..nanti bebila ingat saya buat ek...

nacha said...

Adhan.. no problem.

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates