Saturday, September 26, 2009

bersantai di Nilai Springs Golf & Country Club




siang td my gyabo ajak gi swimming kat Nilai Springs. ye la kan.. kalo x guna facilities yg ada mcm sia2 je bayar monthly maintenance kat club tu. dulu ada gak bowling alley kat situ. tapi sejak dah ada resort/hotel ni dia close plak bowling centre. ingatkan mcm x happening. rupa2nya ada jacuzzi, sauna & gym selain dr swimming pool. nyesal x bwk baju spare. mula2 aku mcm takde mood nak gi. sbb Yasmin gi beraya dgn kengkawan dia. jd mcm x meriah bila x cukup korum. hehehe... hmmm... takpe next week aku akan ajak anak2 buah aku gi situ dgn attire yg lengkap. dah lama aku x ber'sauna'. hmm... nanti bila gi open open house musim raya ni sure mkn byk. so, utk membuang lemak2 yg terkumpul tu haruslah aku membalasnya dgn berkunjung ke sauna. lg 1 yg wat aku teruja ada swimming class kat situ. wah! bole la aku mendaftarkan diri. x leh jd nih.... anak2 ku & my gyabo dah terror berenang. aku je yg terkial2 lg. ari tu masa belajar dgn org yg x bape pro a.k.a. my gyabo abis cramp kaki aku. 2 minggu aku x leh jln dgn betul. rasa mcm tobat dah x nak belajar swimming lg. grrr....

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates