Wednesday, October 14, 2009

jamuan raya at The Zon

punya la concentrate mkn sampai x sempat nak berposing... lg pun takde org yg bergambar pun. kang takut org kata mcm jakun/prak plak. mcm org x penah gi hotel. at last amik gambo kat brochure je la. hehehe...
*************************************************************************************

di penghujung syawal ni x abis2 lg dgn jemputan open house. ada yg sempat aku jengah & ada yg tak. biasanya gi open house je. tapi kali ni aku memenuhi undangan di hotel la plak. jadinya lps office hours td aku bersama As & Mona pun berangkat la ke situ. actually ni la untungnya bila slalu wat room reservation kat hotel. kalo ada apa2 function musti dpt jemputan punya. bulan posa ari tu pun ada yg panggil. tapi aku x sampai ati nak tinggalkan bebudak tu buka posa tanpa aku disisi mereka. kali ni aku teringin nak gi hotel The Zon ni sbb x pernah lg ke situ. ye la kan. 1 ketika dulu sgt la popular hotel ni bila sorang selebriti tu wat press conference/announcement ttg majlis perkahwinan dia kat situ. plak tu pasangannya plak mmg 1 of the shareholder kat situ. masa dia mula2 kawin pun dia stay kat situ gak. teringin la nak tgk hebat sgt ke hotel tu. tgk2 biasa je. takde la exclusive sgt. cumanya dia betul2 dlm area 'golden triangle'. harganya sendiri mau ingat la. tapi makanan yg disajikan not bad. ada nasi briyani, ayam tandoori, sate, sambal sotong, kari ikan, kuah lodeh/lontong, rendang daging, pecal & kuah kacang. minumannya selain dr teh tarik adalah sirap bandung & ABC. ari tu masa staff dr Sabah office stay kat situ dia ada complaint yg makanan kat situ x sedap. tapi aku rasa ok je. may be masa dia stay kat situ dlm bulan posa. masa bekpes tu x byk choice la kot. mungkin juga makanan yg sedap2 dihidang waktu berbuka posa je. dia kan non-muslim. sabo je la. emmm.. bagai nak pecah perut kitorang mkn. tapi sian kat As. x sempat dia nak mkn dah talian hayat dia berbunyi. dia pun terpaksa mengundur diri. tinggallah aku dgn Mona lepak kat situ. mula2 aku dah fed-up. kata start kol 6pm. tapi dah 6.30pm pun tak mula lg. kol 6.45pm baru dia jemput mkn. apa lagiii.. sume org pun serang la. lps maghrib & pewot pun kenyang aku pun berangkat pulang dgn Mona. sebelum tu usha2 gak kot selebriti tu ada dtg dgn pasangannya. tapi x npk bayang pun. hehehe...

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates