Wednesday, February 3, 2010

i don't want banana fruit 2 times


"i don't want banana fruit 2 times". apakah itu?? hahaha.. tu adalah pepatah Adnan Sempit. finally, berjaya gak aku gi tgk movie ni. walaupun just the 2 of us (me & Irfan) tapi ttp happening. aku tgk movie ni masa last saturday night. perghh.. walaupun dah lebih dr 2 minggu ditayangkan panggung still full house. aku sampai kat GSC Alamanda kol 8.40pm. ingatkan nak tgk kol 9.30pm punya. tapi sgt hampeh. tiket sume dah sold out. terpaksa la tgk yg kol 11.30pm punya. jenuh la kitorang hanging around kat situ. pi mkn Kenny Rogers la, pi jln2 kat Cold Storage la, Parkson la, bla.. bla.. bla.. actually we all pi sana 1 family. tapi Yasmin nak tgk citer Tooth Fairy. so, my gyabo temankan Yasmin pi tgk citer tu yg ditayangkan serentak dgn Adnan Sempit. mujur Irfan nak temankan aku tgk Adnan Sempit. kalo tak mana la syok tgk sorang2. huhu.. bukan aku x penah tgk film sorang2. penah aku wat keje giler dulu tgk citer Cinta Kolestrol kat Mid Valley. masa tu aku boring sbb my gyabo kena stayback wat keje kat his office. jadinya aku memberanikan diri pi tgk sensorang sementara nak tunggu dia fetch aku kat my office. masa tu mmg office kat Mid Valley boulevard. huh! org yg tgk movie tu sume nyer berpasangan. aku je sensorang. tensen giler bila kena apit dgn couple kiri kanan. aku ni jd mcm patung cendana kat tgh2. mcm org x betul je aku ni sbb tgk wayang sensorang. hahaha..

oooppss.. apa yg aku merepek dah ni. sebenarnya nak citer pasal Adnan Sempit. hmmm... mmg x merugikan menonton citer ni. film ni memberikan persepsi yg berbeza pasal Mat Rempit. dlm film ni takde la kisah nak merempit je. ianya mengisahkan ttg seorang despatch boy dgn lady bosnya. dia sgt perasan yg bos dia sukakan dia. padahal bos dia nak gunakan dia je. sian dia. tapi akhirnya kebenaran terbukti & bos dia pun lembut hati dgn dia. adegan yg paling lawak bg aku ialah bila sorang mat rempit tu accident. pas tu kepala dia tercampak kat atas pokok. malangnya takde org jumpa kepala mat rempit tu yg hilang. lps 2-3 hari bila Along & Yana berdating kat bwh pokok kelapa & terlanggar pokok kelapa tu tetiba ada kepala org yg jatuh melayang. hahaha.. terkejut beruk la derang berdua yg tgh syok menyanyi ala2 citer hindustan. lakonan Shaheizy Sam mmg class. Along Raja Lawak pun not bad. cayalah...

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates