Wednesday, August 13, 2008

Sehati Berbowling part 2

Zimah & Joey

my score utk 1st game (N tu aku le)

my score utk 2nd game

peace.. peace.. kacang peace.. (me & As)

aza..aza.. fighting.. go-go chaiyokk.. (me & As yg eksen kamen je)

hehehe... gaya sorang pemain yg bukan "PRO" tapi "PROsakkk" hahaha..



After office hour yesterday kitorang beramai2 gi practise bowling kat Times Square. Yg ada cuma group Sehati berbowling, Red Devils & Black Panther je. Tapi cuma group Black Panther je yg cukup ahlinya. yg lain2 tu ada yg x cukup partner. tapi kitorang belasah je la main. ok la tu. kali ni aku berjaya gak melepasi angka 100 jatuhan pin. hahaha... ni agaknya bahana lepas sapu minyak si tangachi tu agaknya. "rumba nalareke tangachi Ammini". jasamu dikenang. nanti ari sabtu nak soh Ammini bwk lg minyak mujarab tuh. cuma last game tu je cuma dpt score takat 80. tu pun sbb aku soh Joey tolong mainkan waktu aku nak gi solat. harap2 Joey x balas dendam kat aku. ngehh..ngehhh. sbb masa turn dia gi solat earlier aku yg tolong mainkan utk dia. Zimah kata aku saja je purposely kasi masuk longkang bila main utk Joey. hahaha.. "takde la.. akak x sengaja la Joey, jgn marah ek..". Seperti biasa utk pompuan Mona la yg paling terer. "x dapek akak nak memotongnya"... hehehe.. yg As plak kurang power mungkin sbb dia x bwk bedak kot. ni takde lain kononnya alasan jari licin la nih... ahaks.. taktik tu sebenarnya. si Fauzan x abis2 soh kitorang balik je. konon2 dia la yg paling terer & dah berangan dia la yg akan menang. we'll wait & see ok... kita tgk la sape yg bakal bwk balik penyapu ari sabtu nanti. (ooppsss.. jgn aku plak yg dpt sudah) utk Fauzan ni aku nak dedicate tagline/motto CIMB "winning is about thinking one step ahead" huh! hayatilah tagline/motto tersebut. padahal masa tgk kat score 1st game derang si Zimah yg mengatasi Fauzan. caner nih? takkan Fauzan takutkan bini? hahaha... apa barang???? Hilmy & Emy biasa la. cool je. mungkin sbb dia bwk family skali kot. nak layan anak2 dia skali. derang main dgn santai aje la. x tau la kol bape derang balik smlm. aku plak lps abis game je terus cabut. emm.. x sabo dah nak tunggu kedatangan ari sabtu nanti. battle of the game la kiranya nih. smlm masa on da way back & lalu kat PICC Putrajaya tgk ada fireworks. weekend ni bole la bwk anak2 gi tgk. weekdays pun aku tgk ada byk kete yg berderet kat tepi jln. kononnya Polis x kasi stop kat highway tu. tapi dgn Polis2 tu skali stop & tgk fireworks tu. apa kes?

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates