Tuesday, December 15, 2009

family day at Avillion PD

rumah kaca ala2 Full House yg sgt mengujakan...

Avillion water chalet yg lama kuidamkan utk bersantai..

4 posture bed yg soooooo... romantic. emmm.. i like.. hehehe...


ni baru la dikatakan a dream come true. ni yg aku idam2kan selama ni. last year cuma dpt gi Avillion Admiral Cove je. this time baru la merasa utk menjejakkan kaki ke tpt yg aku hajati sekian lama. uishhh!! kalo nak gi sendiri mmg x mampu punya. takde la aku nak berabis duit utk rm600 1 bilik utk 1 night stay. pergghhh.. kalo dpt bonus 10 bulan pun blom tentu aku nak tabur kat situ. disebabkan nak merasa dok kat hotel tu la aku terpaksa cancel program aku dgn Naz utk menonton teater Natrah. Avillion lebih mengujakan dr Remy Ishak. hahaha...

ari jumaat tu aku mintak time-off. bos tanya nak gi mana? aku kata nak gi kenduri. alasan... hahaha... yg bos sorang lg tu bila tau aku beli handbag trus pi citer kat big bos yg aku telah bersupin handbag utk gi kenduri. mana ada la. mmg aku berhajat nak beli handbag pun. tapi aku angkat 2 sekali harung. 1 kaler itam & 1 lg kaler biru. tu yg jd kecoh sgt. dlm ati sebenarnya nak angkat 3 sekali gus. tapi takut plak my gyabo bising. hahaha... kol 4.30pm aku dah cabut. amik budak2 kat umah & terus pecut ke PD. kalo dah namanya family sudah pasti la program nyer pun adalah utk family. jumaat mlm sabtu tu takde program apa pun. cuma dinner je. tapi my gyabo trus gi karaoke session dgn his colleagues. aku pun apa lg bertenet la sambil tgk Anugerah Skrin kat TV3. sukanya bila Zulhuzaimi menang award pelakon pembantu. tapi sayangnya dia x hadir. his my fav. actor selain dr Remy Ishak. hehehe..

ari sabtu tu lps bekpes my gyabo attend 1/2 day training. aku pun cam biasa dok layan facebook je la. sampai Irfan pun naik bosan. dia kata aku ni x abis2 dok layan facebook. dia pun pi la mandi kat swimming pool & tgk binatang yg ada kat pet centre tu. mujur ada benda2 cenggitu. leh gak wat dia ghalit. suka benar dia tgk binatang2 tu berebut makanan. ptg tu plak derang ada game utk the whole family. tapi aku malas nak join aku soh my gyabo & budak2 tu je main. dgn maid aku pun aku soh dia masuk telematch skali. hahaha.. dia pun teruja sama. menang or kalah still dpt hadiah. bukan main lg derang pulun main. tgk2 hadiahnya sume set tupperware. sian kat Yasmin & maid aku. derang beriya2 main tgk2 hadiah tu sume sesuai utk aku je. my gyabo pun menang tupperware gak. ngeh...ngeh.. tima kasih la kat korang. set tupperware yg st mahal ok. smlm masa baru sampai pun derang bg door gift tupperware gak. mmg hari tupperware sedunia la nih. sampai x muat tpt nak simpan tupperware tu sume. my kitchen cabinet dah penuh. hmmm.. mlm tu dinner cam biasa. kot2 la nak dpt lucky draw. tapi hampeh. takpe la. tupperware tu sume dah byk tuh. jd la kan.

esoknya lps bekpes teman bebudak tu mandi-manda jap. 12noon terus check-out. aku plak bergegas pi KL Pikom PC fair. sempat gak aku rembat notebook ACER. x payah nak share my gyabo punya notebook Lenovo lg. yay! happy sgt2. bole bertenet dgn aman. masa nak beli notebook tu aku x cukup cash. malas nak guna credit card sbb interest sgt tinggi. nak gi ATM aku plak tatau kat mana. pas tu salesman ACER tu siap excort aku. dia siap bg special ACER staff pass utk kesana kemari. jd nyer aku x yah la nak lalu ikut laluan org ramai. rasa mcm org kaya2 aka VIP la plak. nak amik duit pun kena ada org excort. part yg kelakarnya ialah bila dah pakai staff pass tu mula la org dok tanya soklan. dah mcm kaunter pertanyaan la plak. ada pakcik tu tanya kat mana surau. alamak!!! mana la aku tau kat mana convention centre tu punya surau. slalu nyer kalo gi KLCC mmg pi solat kat Masjid As-Syakirin tu je or surau kat LG KLCC tu. bikin malu betul la. hahaha...

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates