Monday, July 12, 2010

the twilight saga eclipse vs despicable




tgk wayang lg??? biasa la tu kan. Irfan mmg x sah kalo weekend x gi jln2. kalo x dpt ari sabtu dia akan ajak kita klua ari ahad. ibu & abah dia pun x sampai ati x layan dia. lg pun Yasmin pun sama teruja nak tgk eclipse. so, smlm lps zohor kitorang klua ke Alamanda. kemana lg kan? tu je yg dkt dgn umah. sampai je kat sana tgk mmg org ramai beratur. harapan nak tgk movie yg start around 2.30-3.00pm mmg hancus la. tgk2 yg ada pun after 5.00pm. yg si Irfan plak mati2 nak tgk citer Despicable. katanya citer ni mengungguli carta kat US. masalah betol la budak nih. dia tamau tgk citer lain. me & my gyabo nak tgk citer Back Up Plan. tapi Yasmin nak tgk Eclipse. takkan la nak pecah 3 group plak kan. maid aku pun dah terikut2 dgn Yasmin nak tgk Eclipse. so, antara aku dgn gyabo kena la ikut Irfan tgk citer Despicable tu. mula2 aku kata takpe la. aku akan ikut Irfan. tapi at last my gyabo beralah kata takpe. dia akan teman Irfan tgk citer Despicable tu. lega la aku. tapi Irfan la plak sentap. dia kan mama boy. x bley berenggang dgn ibu dia. huh! malas aku nak layan kerenah dia. dah dpt tiket kitorang terus gi cari mkn. x lunch lg nih. malas nak masak sebenarnya. actually ada kenduri kawin officemate smlm. tapi aku terlupa. hahaha... sori la Iskandar ye. kitorang mkn kat food court je. Irfan ni mmg suka wat my blood go upstairs. dia tarik muka sbb aku x nak ikut dia tgk citer fav. dia. aku rasa mcm nak lempang je dia kat dpn org ramai tu. bila dia kena sound dgn abah dia baru la dia ok sket. aku & Yasmin mkn grill chicken. Irfan plak mkn chicken chop. my gyabo mmg lapar nasi. so, dia mkn nasi campur. my maid plak mkn mi kari je. lps mkn kitorang jenjalan ke Al-Ikhsan & Carrefour plak. beli brg umah sket. masa kat Al-Ikhsan tu si Irfan merengek nak kan bola Jabulani yg dimainkan oleh para pemain World Cup tuh. cis! ingat murah ke? sebiji bola sampail 129 hengget. boleh wat shopping baju raya je duit sebanyak tu. bola utk disepak tu pun nak mahal2 wat apa?kalo main tahap state tu takpe gak la. ini takat main kat taman perumahan tu x yah la mahal2. buang karan je. aku tau yg kwn dia si Danish tu ada bola tu. sendirik mau ingat la. bapak si Danish tu kontraktor. mmg la tarak hal nak beli bola mahal2. stok org kaya gitu. lps tu kitorang ke surau utk solat asar. kol 5.00pm kitorang pun berpisah. Irfan & my gyabo pi tgk citer Despicable. me, Yasmin & my maid tgk Eclipse. emmm.. spt yg dijangka mmg ramai org la. tapi x la penuh panggung utk citer Eclipse tu. masih byk seat kosong kat 1st & 2nd row. spt yg dijangka bila muncul je si Jacob (Taylor Lautner) mmg ramai yg menjerit2. ishhhh!! heran aku. bukan takat pompuan je yg menjerit. yg lelakinya pun sama jerit. derang rasa tercabar agaknya dgn body Taylor Lautner yg sgt mantap & menggiurkan itu. hahaha... rasa tergugat ke? tapi mmg not bad citer nih. sape yg tgk siri2 awal Twilight ni sure boleh agak dah. malas aku nak citer pjg. Despicable tu aku pun tatau nak komen sbb aku x tgk pun. menurut kata Irfan best gak la. tah la. itu pendapat budak umur 12 tahun. hehehe..

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates