Friday, June 6, 2008

karaoke la lagiiiiii..

cadangnya nak gi main bowling waktu lunch tadi dgn kwn2 opis. tgk2 bowling centre kat Ampang Park tu dah tutup. lps tu member kata gi karaoke je la. emmm.. dah lama tak berkaraoke sejak Karaoke centre kat City Square ni tutup. aku pun apa lg cpt2 chop nak nyanyi first. hahaha... dgn pantasnya mencari lagu. pilih lagu pun tarak kesian punya. apa lagiii.. taste aku kan jiwang karatzzz. mula2 nya nak nyanyi lagu Agnes Monica - Ku t'lah jatuh cinta. tapi takde plak dlm senarai. lps tu pilih lagu Acha Septriasa- Sampai kumenutup mata. si Mona ckp "eh! dulu pun nyanyi lagu tu gak" hehehe... aku gelak je. lps tu Mona plak nyanyi lagu Haida - Hajat. lagu slow gak. bila turn As dia pilih lagu Amy Mastura - Cinta. apa lagi.. masing2 pun asyik bergoyang. yihaaaa.. lagu koboi la katakan. kemudian tiba turn aku semula & kali ni pilih lagu Francisca Peters yg bertajuk Akulah Kekasihmu. emmm.. lagu terhangat satu ketika dulu. abis lagu tu aku bantai lagu Jeslina Hashim - Melakar Rindu. last sekali aku belasah lagu Siti Sarah - Saat hilang cintamu. syahdu giler. member2 lain amik lagu rancak2. aku sorang je yg layan jiwang karat. tapi lagu yg paling tak tahan adalah lagu Mas Idayu yg As nyanyi. masing2 goyang tak hingat. suka benar dia ngan lagu dangdut. "Senggol2an, cubit2an".. ahaks. lps tu dia pulun Goyang Bali plak. aku pun tak pernah dgr lagu tu. tgh sedap nyanyi lps tu Hilmy muncul. dia pun nak karaoke gak. member siap pilih lagu Samsons - Kenangan Terindah. lps tu dia pulun lagu Wings - smlm yg hangat. dia tu mmg tak sah kalo tak nyanyi lagi Awie. suka benar dia jerit2 sampai nak putus anak tekak. huh! siksa kitorang menengoknya. tersembul abis urat2. si Mona dah soh Ammini wat CPR kat Hilmy. hahaha... dah dkt nak balik tu sempat lagi Hilmy pilih lagu My Heart - Irwansyah&Acha. org lain dah surrender tak nak nyanyi lagi. Mona sibuk je soh aku jd -pasangan duet Hilmy. dah Mona & As tak minat lagu tu & tak ingat lirik maka aku la kena berduet ngan Hilmy. huh! siap soh kitorang berdua pandang-memandang lagiii.. apaaa??? over tau... bahaya nih... ishh! kalo Irwansyah&Acha tgk sure mkn hati punya. hehehe.. teringat masa concert AF5 waktu Mila & Ebi nyanyi lagu tu. siap exchanged mic lagiii.. diam tak diam dah sejam kitorang berkaraoke. maka tamatlah sudah karaoke session kitorang. malasnya nak balik opis. tapi nak wat caner dah time keje. ni pun sempat lagi curik2 update. sayangnya lupa nak amik gambo tadi. kalo tak bole tgk mcm2 posing. hahaha...

2 comments:

cikmunna said...

YESZAA.. KARAOKE LAH LAGI...

BOLEH APPLY MASUK GANGSTAZ..

nacha said...

hahaha.. nak wat mcm 3.5 dr Filipina tu ke?

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates