Monday, September 29, 2008

breaking fast at Puri Pujangga, UKM Bangi

Yasmin baru nak masuk ke Puri Pujangga. ni je gambo yg sepat di snap. bila start mkn tak ingat nak bergambar dah. seranggggg....

tengahari smlm masa on the way back dr Jusco ada kwn 'lelaki itu' call ajak buka posa sama2. ni kira kwn2 dia masa keje kat Hitachi Bangi dulu. masa bujang dulu dia mmg dok serumah dgn kwn dia tu. aku pun kenal wife derang masa zaman bujang & dara dolu2. hehehe... kira mcm reunion gak la. masing2 bwk anak2 bersama. emmm.. dah besar2 anak masing. rasanya begitu pantas masa berlalu. dolu2 time berdating selalu gak keluar together dgn couple masing2. sampaikan bila beranak pun boleh sama hari. hahaha...

Tapi sayang sbb my family dtg lambat & sampai2 je dah azan maka x sempat la nak amik gambo. derang yg lain mmg stay around that area. so, mmg derang sampai awal. aku ni kol 6.30 baru nak klua umah. buffet price kat situ agak berpatutan la. rm25 for adult & rm15 for children. tapi bukan sempat mkn sume pun. mujur surau pun dekat dgn situ. so, senang la nak solat maghrib. lps solat sambung balik mkn. masa mula2 berbuka aku mkn nasi. lps solat aku sambung mkn laksa johor plak. agak menyelerakan rasanya. sayangnya charkuayteow aku tak sempat nak merasa. cpt betul habisnya. dlm kol 8.15 kitorang pun chow.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates