Wednesday, October 22, 2008

barbie dolls Yasmin

thorn among the roses. hehehe.. ada prince charming yg tersesat kat situ.

tgk barbie dolls kat tepi tu. suka2 je derang biar dolls tu x berbaju.

baju2 barbie dolls. ada yg elok & ada yg koyak-rabak.

ni yg dah siap di susun & kemas elok2.


last weekend dlm sibuk2 gi open house aku sempat kemas umah. bukan kemas apa pun. sakit mata tgk barbie dolls Yasmin yg bersepah2 tu. actually bukannya Yasmin yg main. anak2 jiran sebelah yg suka bertandang & main barbie dolls tu. aku x kisah kalo dia nak main2 kat umah aku. bila part dia bg sepah pun aku bole sabar lagi. tapi bila dia pinjam bwk balik umah dia barbie dolls tu sume la yg wat aku hangin seluruh badan. kalo dia pinjam & jaga elok2 tu aku mmg x kisah. tapi bila dia dah start conteng barbie dolls tu yg wat aku geram sgt2. grrrr... dia siap tulis nama dia dgn pen kat kaki barbie dolls tu. lps tu sikat rambut dolls tu sampai jd kusut. huh! bukannya sket duit yg aku abiskan utk belanja beli benda alah tu. ye la kan. anak pompuan sorang je. apa dia nak sume aku belikan. dolu2 tiap kali gi Jusco si Yasmin mesti nak beli anak2 patung tu. dgn bedroom set, bathroom set, living & dining set & kitchen set sekali aku belikan utk Yasmin. x dpt dinafikan lagi mmg aku sendiri pun suka main benda2 tu dgn Yasmin. hahaha... ala2 konsep mesra ibu & anak la ni. so, bila org lain dgn senang2 hati nak musnahkannya tu yg wat aku sakit hati. yg aku heran tu katanya tiap2 tahun dpt duit raya sorang rm500. anak2 dara dia ada 3 org. cuba bayangkan bape byk dia dpt. tapi takkan x bole beli 1 barbie doll pun. kalo x nak beli yg mahal & original tu beli je la yg murah2 bg anak tu main. janji anak2 happy. dgr citer monthly income dia sgt masyukkk.. sampai cecah 5 angka. x kan tu pun x mampu nak beli. hishh! x paham betul aku. tu x masuk lagi novel2 aku yg dia pinjam. aduh!!!!

4 comments:

wanAmalyn said...

Nacha... klu wan senang jer... buat2 la kedekut... jangan bagi pinjam!! ahaks =)

nacha said...

huhu.. tak sampai hati la Wan. anak dia yg besar Eisya tu kuat nangis & merajuk kalo tak dpt apa yg dia nak.

intan said...

heheee...sesi lepas geram nih,mmg sakit hati brg yg kt jaga ada org ln buat sebarang je,conteng kaki yer klau sy serik xkasi pinjam lg

nacha said...

tu la psl. dah ckp dgn Yasmin tak leh bg pinjam lg. tapi kalo dia sendiri tanya kat akak mesti akak tak sampai hati.

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates