Monday, October 13, 2008

Open House di rumah kekandaku Yang

saat2 memulakan keje2 kerastangan...

bunga yg dah siap aku gubah & hadiahkan pd Yang sempena house-warming

kengkawan angah

ni sebelum acara bermula.. makanan belum diletak lg.

kengkawan along

hehehe... ni aku yg tolong susunkan sebelum di bawa ke meja kat luar


smlm Yang wat open house kat umah baru dia di Taman Impian Putra. perhh.. ramai giler org yg dtg. tak menang tangan nak top-up makanan & minuman. emmm... mcm2 ada. nasi beriani dgn lauk pauk spt ayam masak merah, kurma daging, dalca & jelatah. lps tu ada mee rebus, mihun sup, spaghetti bolognese, ketupat pulut, nasi impit, rendang ayam & daging. kuih-muihnya plak ada choc cake yg marvellous, karipap sardin, puding jagung, agar2, baulu kemboja (bingka), dadih perisa oren & capucino (specially made by me). hehehe... tu je yg senang. minumannya plak adalah air oren, mangga & fruit cocktail. selain dr tu ada pelbagai kuih raya & kacang2. tapi x byk gambo yg aku amik. maklumlah bila org dah ramai serbu jd kalut sket. risau gak takut makanan x cukup. tapi alhamdulillah. sampai berlebih2an la plak. agaknya ada byk open house. so, org mkn serba sikit je la. tapi adegan yg x bole dilupakan ialah bila kengkawan anak2 buah aku ingat aku ni adik & kakak derang. hehehe.. terasa muda la kejap. jgn marah ye Angah. bukan salah ibu mengandung. itulah rahsia pemakaian Tia Amelia. hahaha...

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates