Wednesday, October 29, 2008

tagged by Hanifazuha

tadi masa tgh blog hopping ternampak nama aku yg kena tagged kat blog http://hanifazuha.blogspot.com .... so, ini la jawapannya Zue:-

since dah citer pasal zaman skola, aku pun ltk gambo dolu2. salah sorang kat atas tu adalah pembaca berita Buletin Utama TV3. hehehe.. tgk gambo tu je dah tau apa xtvt kesukaan aku. bab menari tarian klasik india tu yg paling x tahan. sampai abis patah gelang tangachi tu aku keje kan. cuba la carik mana 1 aku... jeng.. jeng..


3 Tabiat buruk time sekolah

- suka naik beskal bersaing dgn kengkawan masa gi skola. pernah dulu handle beskal tersangkut kat handle kwn lps tu jatuh sama2. yg teruknya aku la. sampai berlubang kain skola & lutut pun luka teruk.

- kuat bersembang dlm kelas walaupun cikgu tgh mengajar. sampai cikgu soh berdiri kat depan & wat story telling kat depan kelas. hahaha... sibuk je nak jd 'tok dalang'

- slalu tipu mak&abah ckp nak gi library utk study. tapi sebenarnya nak 'merendek'.. org gi blaja tapi kita gi berdating.


3 Favourite subject anda.. kenapa?

- Sastera : sbb sgt santai & suka wat ulasan ttg citer2 yg aku pernah baca. paling suka dulu 'hikayat malim deman' la.

- Lukisan : sbb ni pun subjek yg sgt santai & aku bole luahkan apa yg aku rasa melalui melukis

- Pendidikan Jasmani : sbb aku sgt2 suka xtvt riadah. nak2 bila part ari ujan & x bole main kat padang. lps tu kitorang belajar tarian2 klasik. best woooo...


3 Subject anda tak suka.. kenapa?

- Maths : bcoz i hate numbers. aku cukup x suka bab2 kena perah otak ni.

- Science : sbb x suka nak hafal2 & ingat segala formula2

- Geography : sbb x kena dgn jiwa


Menarik pada kamu...?

bila cikgu kata "class, hari ini tak payah belajar.. awak semua boleh buat aktiviti bebas".. hoorayyy


Kamu paling suka..?

kalo impian menjadi kenyataan


Anda tidak boleh hidup tanpa..?

keluarga, adik-beradik, saudara-mara, kengkawan, tv, radio, handphone. etc.. (issh.. byk nih)


Setiap malam sebelum tidur siapa yang anda hubungi..)

tiada sesiapa kecuali yang Khaliq..


yay!.. itu la jawapan saya utk tagged dr Zue. rasanya ramai kengkawan yg dah jwb tagged ni. jd sape yg sudi & blom pernah kena tu bole la jwb ya.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates