Saturday, January 3, 2009

6 randoms about ME

ooo.. Mar skang ni suka bab tag-mengetag ya. ok layan je la.
The rules are:-
1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post.
5. Let each person know that they have been tagged by leaving a comment on their blog.
6. Let the tagger know your entry is up.
The followings are 6 randoms about me:-
(1) Nama aku N.. hahaha.. sori kak Aina. pinjam title novel akak jap ek. kononnya arwah abah dulu minat kat seniwati era 70-an tu. that's why la dia boh nama aku cenggitu.
(2) Aku adalah anak bongsu drpd 9 org adik beradik. ramaikan? aku ada 4 org abg & 4 org kakak.
(3) Makanan kegemaranku adalah laksa johor & nasi beriani. tiap kali jamuan kalo aku diberi pilihan utk order mesti ada 2 menu nih. kalo minuman plak sume pun aku suka. tapi yg paling suka minum ialah green tea & ice lemon tea
(4) My favourite colours are black, pink & turqouise. kdg2 suka gak kaler ijau pucuk pisang.
(5) Cita2ku dr kecik hingga la ke beso x pernahnya tetap. asyik berubah je. tapi takde 1 pun kesampaian. hehehe.. pernah berangan nak jd nurse la.. nak jd cikgu la.. nak jd pramugari pun ada. ala2 Awan Dania tu la. huahuahua.. ada gak ati nak jd lawyer. tapi takat lawyer buruk je la.
(6) Aku sgt suka bc novel & tgk citer2 komedi romantik. lg best sambil dgr lagu2 yg sgt feeling. pasti jln citer mudah meresap. huh! jiwang karats x abis2.
yay.. gitu la serba-sedikit ttg diriku. harap Mar berpuas ati ye.
mangsa seterusnya utk kena tag adalah:-
CikMunna, Tina, Soraya, Joey, Wabbit & Adhan

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates