Saturday, January 17, 2009

registered mail

2 hari lepas aku dpt kad merah dr pej. pos. hmm.. x tau la apa maid aku wat kat umah. dia x dgr agaknya bila posmen dtg. x pasal2 aku kena pi collect surat kat pej. pos. bila tgk je kad merah tu aku dah syak ni mesti surat saman dr polis. biasanya cam tu la. dlm ati aku kata ni mesti gyabo yg bwk kete laju. aku dok berkira mesti kena saman masa balik raya haji ari tu. biasanya lps sebulan dr tarikh kejadian tu baru dpt surat saman. so, ari ni sabtu baru la bole pi amik kat pej. pos. aku soh gyabo pi amik masa dia main tenis pg td. hmm.. dia kata x payah la kalo setakat surat saman je. sabo je la. nak tak nak aku pi la sendirik kat pej. pos tu. lg pun aku nak pi beli brg kat Cosway Salak Tinggi tu. sampai kat situ aku terus serahkan kad merah tu sambil bg salam kat pekerja pej. pos tu. aku ni dok suspen la ingat bape la plak kene saman kali ni. tup2 bila dpt je surat tu rupa2nya surat dr Maybank. dia hantar agreement kete Viva. huh! wat suspen je. aku terus cakap kat pekerja pej. pos tu "ingatkan dpt surat saman". lps tu org tu jwb balik "nape? nak ke?". hehehe... aku gelak je kat dia sambil ckp tq & terus blah. perhhh.. selamat aku.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates