Friday, January 2, 2009

Happy belated b'day to Muhammad Irfan Hadi



actually b'day Irfan fall on 30th last year. huh! bunyi mcm dah lama sgt. tapi kan 30th tu aku balik dr Melaka dah lewat sgt. sampai umah dah senja. so, lps maghrib tu sempat la bwk dia gi mkn. ikut taste dia cuma nak mkn kat McD je. tapi abah dia bising sbb asyik2 nak McD. nak celebrate b'day biar la ada kelainan sket. so, dia kata nak gi mkn kat tpt yg ada ikan shark. hah! amik ko. ibu dia la kena pow. kat Restoran As-Salam tu mmg kebaboom. dia nak mkn chicken chop & dim sum. layan je la. aku dah rasa guilty sgt2 sbb tinggalkan dia lama. ikut ati dia nak dibawaknya kwn2 dia pi mkn skali. kopak la aku. dah la baru balik dr JJCM. so, aku ckp kat dia nanti ari khamis (1/1/09) kita akan beli kek & panggil kwn2 dia. lps tu dia siap demand soh aku goreng kueytiaw utk dia jamu kengkawan dia. alamak! x dpt la aku nak join gathering utk Bunga sebelum dia pulang ke Jakarta. hubby aku dah sound kat aku jgn nak kecewakan Irfan. so, Irfan ajak abah dia pi belik kek kat King's Confectionery. dia tu biasa la. nak kek yg ada strawberry. lps tu aku pun goreng la kuewtiaw spt yg diminta. mujur dia x mintak hadiah yg mahal2. dia cuma nak CD game PS2 je. hahaha... selamat aku. CD tu bape hengget je. pesanan ibu kpd adik: ibu mengharapkan semoga adik menjadi anak yg soleh, beriman & berjaya serta berjasa kpd agama, bangsa & negara. ganbatte neh... (jgn nak tgk CD naruto & main game PS2 je... this year dah nak tempuh UPSR)

4 comments:

amie said...

happy belated birthday jugak kat anak kak nacha..betol tu..jgn duk tgk naruto sgt.meh bagi kak amie pegang selama setahun..hehe..smapai habis UPSR.boleh ler kak amie khatam naruto tu...

nacha said...

hahaha... nak jugak kak amie kita nih. skang ni dia giler tgk naruto shipuden.

Noor Suraya said...

selamat ulang tahun, semoga jadi anak yang soleh... dan tu la, ibu operate awal sangat... masih je boleh bergumbira lagi setahun main PS2

nacha said...

tq utk doanya. amin...

hehehe.. nak wat caner kakNila. Dr. Nora x nak amik risiko. terpaksa la dia klua awal sket.

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates