Monday, May 25, 2009

award dr kak Uda


award ni aku dpt dr kak Uda. wah! sejak pandai berblogging ni bukan main lg kak Uda ye. apa yg amazing nyer pun x tau la. anyway tqvm la ek.
Menurut kata Tok Dalang:-
1. copy award di atas dan letak di blog anda
- done -
2. nyatakan 5 fakta ttg pemberi award ini:-
i. seorang yg happy-go-lucky
ii. mempunyai suara yg sgt husky
iii. sgt peramah. (ada aje modal dia nak bercakap. hehehe...)
iv. suka beli baju baru bila ada occasion (hahaha.. jgn marah kak Uda)
v. suka mkn kat luar (ni mmg fakta... kak Uda jgn naik angin ek..)
3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
a. suka bc novel esp. novel cinta
b. suka tgk drama/movie (pun bertemakan cinta/romantik komedi)
c. suka layan lagu jiwang karats
d. suka xtvt JJCM
e. suka bergosip (inilah tabiat paling buruk)
f. suka tgk gelagat org & ketawakan org (jahatnya saya ni kan..)
g. suka shopping bila duit tgh byk (kalo x de duit window shopping je la)
h. suka mkn laksa johor, nasi briyani & lasagne
i. suka bergurau-senda dgn permata hati & my gyabo
j. suka berangan bila la nak kaya & bole jln2 round the world (hahaha.. dream on..)
4. anda perlu memilih 10 penerima seterusnya dan describe ttg mereka:-
Syud - writer/blogger/kwn yg rajin update blog
Iejay - writer/blogger/kwn yg slalu aku ikuti e-novel dia kat blog
Lia - writer/blogger/kwn (sama mcm Iejay)
Mar - blogger/coursemate masa kat ITM dulu
Adhan - blogger/pengulas novel yg sekali-sekala aku jumpa
kLavu - blogger yg tinggal kat Bonai
Pinkjambu - blogger yg tinggal nun di utara M'sia
Mona - officemate yg sgt happening
Tina - anak buah yg tinggal kat Moscow & wat aku teruja nak ke sana.
Intan Soraya - cousin my gyabo yg dok kat Perth & juga wat aku teruja nak ke sana.
yezza... sekian utk kali ini.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates