Thursday, May 28, 2009

keje yg sgt berisiko

ptg smlm masa tgh busy wat keje kat opis tetiba aku tgk 3 makhluk muncul kat tepi tingkap bilik aku. Allahu Akbar. tersirap aku dgn kemunculan 3 mamat Bangla naik sky lift. mak aii!!.. lps tu baru teringat yg Vista Tower (formerly known as Empire Tower) ni still under renovation. lately ni dah la aku baru kena serang sindrom lemah paler lutut or nama scientific nyer anxiety disorder disebabkan boot yg kononnya seksi lg glamer itu. bayangkanlah yg opis aku ni kat 32nd floor. bak kata org Perak 'ngetor ngeligih' aku dibuatnya. padahal mamat Bangla tu relax je wat keje. sampai bergoyang2 sky lift tu dikejekannya. memekak plak tu. sakit tinge aku nak menahan bunyi drilling. it was so irritating & sickening. mujurlah waktu dah menginjak ke 5.30pm. so, tanpa membuang waktu aku pun ca alip bot la... mau pulang sudah.. tapi sebelum balik tu sempat gak la aku snap gambo derang tgh ralit wat keje. derang tu bukannya npk aku kat dlm office ni wat apa. tinted window la katakan. hmm.. ntah bape la insuran derang ni gamaknya. sgt berisiko keje cenggini. mengerikan.... auwwww...

4 comments:

amie said...

kak nacha.boot mu itu nmpk menggiurkan..hahahaha..kesian kat dia orang kan??..kalau saya mau gayat n pening nak termuntah kalau duk ats2 mcm tu..

nacha said...

betul..betul..betul.. bila tgk boot tu aje terus jatuh cinta.

mmg pun. tapi akak akan rasa kaki menggeletar dulu bila tgk kat bwh.

cikmunna said...

woi mat bangla pun glamer gak nak masuk blog..ader yg berkenan ker?so mengintai dari tirai opis yer

nacha said...

hahaha.. ye la tu. derang kat suka perasan ensem. huahuahua... keje contract pun pakai mcm org nak gi opis je.

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates