Monday, May 25, 2009

kenduri Kaki Novel

yay! dpt lucky draw.

buku terbaru kak Puteri

tqvm En. Rizal utk buku2 di atas.


terbaru dr Kaki Bola. mekasih gak ya... manyaknya free gift


makan time. serangggg...


from left: Ela (penulis baru Kaki Novel), me, kakUda, Hani Ramsul (penulis Kaki Novel), kaknOOr & Iejay.


ari sabtu lepas aku menghadiri jemputan penerbit Kaki Novel untuk kenduri pelancaran novel terbaru mereka iaitu Yang Tak Terluah iaitu buah tgn terbaru kak Puteri Andalas. sayangnya kak Puteri x dpt dtg. aku ke sana bersama2 kaknOOr, kakUda & Ela (bakal penulis Kaki Novel). so, acara kita kita selain dr mkn2 & sembang2 spt biasa adalah acara yg disukai ramai iaitu lucky draw & teka soklan. yay! aku dpt 1 hadiah lucky draw. lps tu dpt buku free lg. Kaki Novel pun dah melebarkan sayapnya dgn menerbitkan majalah ttg bola under penerbitan Kaki Bola. bravo En. Rizal. chaiyokk.. ganbatte neh.. my boy suka sgt dgn majalah bola tuh. asyik belek2 x henti2. ini kira 1st time aku attend gathering kat office Kaki Novel. hmmm.. luas gak opis derang. leh main aci nyorok lagikkk... hahaha... previously, aku slalu join yg kat Burger King at Avenue K, KLCC. anyway, makanan yg dihidang tu pun sedap gak. lunch time kan.. apa lg? masing2 pulun la tanpa membuang masa.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates