Monday, May 25, 2009

kisah Irfan Hadi

disebabkan kesibukan ibu & abah dia maka x sempat la nak bwk dia gi gunting rambut. actually dia pun busy ngan class tution & mengaji. dah la sekolah pg & petang. lps tu mlm td dia sibuk je soh aku gunting rambut dia sbb kalo x nanti cikgu dia akan potong rambut dia kat sekolah nanti. maka mlm td aku pun tanpa membuang masa carik gunting & sikat dan terus memulakan operasi. aku soh dia buka baju & slua & pakai spender je. hehehe... disebabkan itu maka dia pun jd geli-geleman bila rambut jatuh kat atas badan dia. oleh itu keje gunting rambut aku jd huru-hara la jawabnya. bila abah dia dtg tgk terus bising kat aku. katanya "apa nih? abis tobek2 rambut anak you kejekan..." hahaha... sian kat Irfan. dah lama jugak aku x pangkas rambut org nih. dulu2 mmg aku slalu gunting rambut my gyabo, anak2 & maid aku. hence, aku pun dah penat membongkok nak mengejekan rambut terus soh dia continue. huh! hang kata hang terer... wat la. dgn penuh kesabaran abah dia pun sambung wat keje aku yg mcm tikus membaiki labu je.

Irfan sedang digunting rambut oleh abahnya. kena guna gunting biasa jek sbb mesin gunting rambut dah rosak.


tadaaa... dah siap di trimmed oleh abah dia. ni pic pg td masa nak gi skola. hahaha...


ni plak kisah mother's day. actually citer ni dah agak basi. tapi last week aku sgt busy utk siapkan Board paper utk BOD meeting. plak tu internet pun mcm idup segan mati x mau jek. slow nak mampus. tensen gue. Irfan dgn susah payahnya telah bg surprise gift kat aku. bila aku buka je kotak hadiah tgk2 ada benda kat bwh tu. mmg wat aku terkezut bila aku belek2 hadiah tu tgk2 actually tu gift utk teacher's day. dia sudah garis word 'guru' & ditukarkan pd 'ibu'. huahuahua... mcm tu pun ada ke? dia kata hadiah utk hari ibu takde jual kat skola dia. yg ada cuma utk hari guru jek. so, dia belasah je beli. tu takpe lg. lps tu dia kata duit dia abis sbb beli benda alah tu. dia bg hint mcm nak balik duit dia. huh! aku pun ganti la balik duit dia. alahai la anak aku.

konon2 ni la gift dr Muhammad Irfan Hadi utk ibu dia. hehehe....

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates