Wednesday, July 29, 2009

Best Buddies Award 2009


award ini kuterima dr Nor Ash. thanks a lot dear.


1. copy award untuk diletakkan di blog anda :- done


2. nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini :-


i. Nor Ash adalah seorang penulis novel.
ii. beliau menetap di Singapura.
iii. katanya dia x reti memasak. tapi kat blog dia slalu je ada menu yg so tempting. yummy...
iv. kat blog dia slalu ada citer yg 'panas2'... hahaha... but, i really like it.
v. dia adalah seorang yg berani 'bersuara'... yezza.. idup Nor Ash..bravo..bravo..
vi. dia adalah org yg sgt sempoy. (ni aku belasah je. hehehe... tatau nak komen apa dah)

3. setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri.

ni yg aku lemah ni. kang aku ulang2 citer korang mula la nak muntah. kang korang kata masuk bakul naik lif la plak. senang citer korang gi selongkar balik n3 aku yg dulu2 ye.


4. anda perlu memilih 10 penerima anda seterusnya dan describe tentang mereka:-

mari kita tgk sape yg kena.


1. Lia - blogger/writer/geng UB (see.. i told u. now is your turn to do this)

2. Sarnia - blogger/writer yg lately rajin bg award/tag kat aku

3. kakUda - blogger/geng UB yg slalu wat aku ketawa dgn lawak jenakanya

4. Naz - blogger/writer yg sejiwang karat dgnku

5. kaknOOr - blogger/geng UB yg mula2 kukenali di alam maya

6. Hani Fazuha - blogger/writer yg giat menghasilkan novel ke2

7. kLavu - blogger yg jauh di Brunei

8. kakMon - as above (cuppies mu slalu wat diriku mouth watering)

9. Notie - blogger/geng UB yg selalu kutumpang keretanya bila nak kemana2.

10. Mar - blogger/geng UB/ex-coursemate masa kat ITM


ok la tu. silalah terima award ini wahai teman2ku sekalian.

4 comments:

RyN@DangAyang said...

ouch, pesal la aku gatal scroll kat n3 ni....

nacha said...

hahaha... terimalah award dr ku wahai puan kLavu. istimewa dr ku sempena harijadimu. ahaks..

Seorang Nazurah said...

baekkk!!

nacha said...

hehehe... layan je Naz.

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates