Monday, July 20, 2009

Estee Lauder - Staff sale


actually aku ni takde kena-mengena pun dgn jenama tu. x pernah pun sign contract keje dgn brand tersohor ni. tapi last 3 weeks my travel agent forwarded to me the invitation card utk the above sale. memandangkan perfume aku pun dah tinggal sket je, maka aku pun menyibukkan diri ke hotel Renaissance pd ari sabtu lps. ni kira for the 2nd time la aku join sale cenggini. dulu aku pernah attend masa wat kat hotel Crown Princess if i'm not mistaken dlm tahun 2006. huh! lama dah tuh aku x beli perfume. ye la skali beli 2-3 bottle aku rembat. masa tu kalo x salah aku sempat beli Armani Sensi & Amor2 Cacharel je. (wah! terkejut aku tgk latest info yg Amor2 Cacharel ni mengungguli carta perfume for women) cayalah. last year masa beli CD J'adore kat FTZ airport Langkawi tu still ada lg. tapi mcm kurang power la sbb tak long lasting. rasanya aku terbeli EDT instead of EDP. berbalik pasal lawatan membeli-belah perfume di hotel Renaissance. aku sampai situ lebih kurang jam 10.15am. sale tu bermula dr jam 8am-3pm. perhhh!!! ramai giler manusia category shopaholic kat situ. jenuh nak kena join long que. siap ada quadrant rope mcm kat ticket counter panggung wayang je. pening nak memusing quandrant rope yg sgt pjg tu. dah sampai ke dlm tu jenuh nak menyelinap dalam lautan manusia. dlm ati aku dok pikir byk betul RM derang ni. tgh2 bulan shopping bagai nak rak. sure beribu-riban derang belanjakan. berbondong2 beg plastic derang usung. nak wat mandi ke hape? ke nak wat berniaga kat pasar mlm? sabar je la. aku mmg nak cari perfume Estee Lauder - beautiful. tapi i was so sad bila promoter tu ckp dah abis. uwaaa... sayu je ati aku tgk org dok usung set perfume tu kesana-kemari. tu la pasal. dtg la lbt lagik. aku cuma dpt Beyond Paradise je. ada la yg lain such as White Linen, Pure White Linen & Pleasures Exotic. tapi yg the rest tu x bape memikat hati. then, aku call Zira utk confirmation samada dia nak beli set Pure White Linen atau tidak. murah je set tu. from rm150 dpt la rm90. ok la tu. bila Zira confirm nak beli aku pun angkat je la. selepas membuat 2nd round aku grab plak perfume DKNY limited edition plus roll-on for travelling. baunya sungguh hebat memukau. betul2 menggoda la. hehehe... sebenarnya selain dr perfume ada gak sale utk alat2 make-up. tapi itu bukan menjadi keutamaan utk aku. maka aku just ignore je & wat2 x npk. huh! jenuh nak control sabar. setelah berpuas hati dgn pilihanku straight away aku pun terus gi bayar. teghobang la rm400++ duit aku. tapi inclusive Zira punya la.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates