Friday, July 31, 2009

Merindukanmu

aku mula suka lagu ni bila tgk sinetron SEKAR kat Astro Prima. sgt catchy. hehehe.. suka sgt tgk gelagat Sekar yg bodoh2 alang tu. aku slalu layan sinetron ni bersama maid aku si Sue. tapi kini tiada lagi. Sue sudahpun berangkat pulang ke Indon. uwaaa.... sedey nyer. dah takde teman utk menonton sinetron lg. bila aku dgr lagu ni sure aku teringat kat Sue. aduh! gimana sih?? rindu banget sama loe. (sebenarnya susah hati takde helper. huh! menci nyer nak kena menyapu, mengemop, & menggosok baju)

Kumerindukanmu - D'Masiv
saat aku tertawa di atas semua
saat aku menangisi kesedihanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang
selama aku masih bisa bernafas
masih sanggup berjalan
ku akan selalu memujamu
meskiku tak tau lagi
engkau ada di mana
dengarkan aku kumerindukanmu
saat aku mencoba merubah segalanya
saat aku meratapi kekalahanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates