Friday, July 10, 2009

CPU kong

duh! tensen betul bila x leh nak guna PC. mujur bos takde kat opis. takde la byk keje sgt. tapi aku dok melengung je la. tu la pasal. byk sgt virus yg bermaharajalela kat dlm CPU tu. dah mcm PATI/org pelarian plak aku nih bila nak guna PC kena gi menumpang kat tpt org. grrrr.. org MIS tu kata dlm masa 2 hari boleh siap derang wat keje me'nyah' virus yg jahat lg menjahanamkan itu. ni dah masuk 3 hari dah. waduh!! gimana sih? bisa gawat nih. aku ni dok susah hati takut bos aku kat London nun bg keje through email. kang takut dia ngamuk kalo aku x bukak email. masa org MIS tu menggodek PC aku dia siap perli kat aku. "ye ke tunggu email dr bos? ni apehal byk email tagged kat dlm nih?" hahaha.. kantoi. wakenabeb. adoyai.. nak wat caner dah org nak berkenalan. ahaks.. nasib baik ada lappy yg free. dulu Hilmy & Mona biasa guna lappy nih. tiada rotan akar pun berguna. walaupun kira old stock ianya masih lg boleh digunakan.
actually ada byk citer tertunggak aku nak citer. tapi gambo2 aku ada byk kat dlm CPU yg tgh kong tuh. adoyai.. kalo derang x leh nak me'nyah' virus tu terpaksalah derang re-format CPU aku tuh. kalo dah re-format sendiri mau ingat la. abis la ghete benda aku kat dlm tuh. byk gambo2 & bahan bukti kat dlm tuh. file2 surat-menyurat office pun kat situ gak aku saved. nasib baik aku sempat print aku punya e-ticket utk sesi JJCM ke negara jiran. kalo tak 1 keje plak aku nak retrieve balik email tu. hmm.. nak citer pasal film Transformers - The revenge of the fallen pun takde mood. lg pun aku x tau nak citer caner sbb dipertengahan citer tu aku tertido. hahaha.. tu la pasal. aku bukannya minat tgk citer2 cenggitu. asyik nak bertarung je. one thing yg aku suka cuma theme song dia yg dinyanyikan oleh kump. Linkin Park iaitu New Divine. let's rockin babe. hehehe.. hajat hati sebenarnya nak tgk film Hannah Montana the movie. aku & Yasmin mmg suka tgk gelagat Miley Cyrus dgn kengkawannya. tapi waktunya x seiring dgn citer Transformers. maka berkuburlah niat aku tuh. hmmm.. Irfan dah remind aku utk beli toys Megatron & Optimus Prime kat stesen minyak Petronas. 2 dia dah ada. nak mintak lg 2 la tu.
yay! lunch time nanti nak gi amik baju raya yg ditempah kat Mimi. harap2 sume nyer ok. katanya kain yg aku beli kat Bandung ari tu x cukup. x tau la caner dia meng'adjust'kan bg cukup. takpe la baju raya aku kan ada 12 pasang. so, no worry la. ahaks.. ngalahkan bebudak. baju raya berpasang2. punya la byk sampai time nak membayarnya jd terkejut beruk. beruk pun takde terkejut mcm aku. hehehe..

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates