Wednesday, July 22, 2009

Queen Divan Set


mlm td masa aku tgh layan FB sambil menonton sinetron Sekar tetiba je aku terdengar bunyi weird semacam. sekali bunyi aku ignore. 2 kali bunyi aku senyap je. bila dah masuk 3 kali bunyi akupun mula la cuak & musykil. ingatkan tikus bermaharajalela kat dlm bilik Irfan. rupa2nya bunyi katil dia yg berkeriuk2. huh! heran gak aku nih. katil tu baru je 2 minggu amik kat warehouse takkanlah dah hancus. badan Irfan tu x sampai pun 20kg. bukannya berat sgt pun. takpe la aku malas nak kacau dia tidur. biarlah dia tido dgn aman sbb dia baru je pulih dr demam panas. lps balik dr game MU last saturday dia terus diserang demam. abis je citer Sekar aku pun terus masuk tido. pg td masa aku & maid nak wat breakfast kat dapur terdengar lg bunyi weird tu. maid aku pun terus la citer kat aku bahawasanya si Irfan telah berpesta & lawan bergusti kat atas katil baru dia tu. grrrr... menyirap la aku nih. dlm ati aku fikir kwn dia tu jakun2 belaka ke? sibuk je nak bergumpal atas katil org. agaknya kat umah derang tu x berpeluang nak wat cenggitu. jd dia enjoy doing this kind of thing kat umah org lain. sampai 4 org melenjan katil tu mana tak goyah. pg td masa dia siap2 nak ke skola plak tetiba je dia soh aku fill up a form. form apa tah yg cikgu dia soh isi. huh! apa lg. hati aku yg tgh hangin ni mula la nak mengamuk. padahal aku dah suruh dia cek beg skola dia tgk kot2 ada apa2 keje yg dia kena setel sebelum dia tido mlm td. sambil memekak2 aku pun isi la form tu. sampai 3 helai plak tu. ishhh!! dia ni mmg nak kena tau. pg td dah la ujan. jln sure la jem giler. kol bape aku nak sampai opis nanti. pas tu aku siap sound dia lg. aku soh dia gi melenjan plak katil umah kengkawan dia tuh. apa plak derang nak kata? apa derang rasa? sesuka hati je nak bermaharajalela kat umah org. penat tau kena amik sendiri queen divan set tu kat warehouse Cavenzi di Balakong. actually, dah hampir setahun aku order. tapi x gi amik2 pun. Cavenzi mmg bole hantar tapi sendirik mau ingat la. delivery charges dia je dah melebihi dr harga katil tu. susah payah my gyabo & me gi tukar kete dgn kaklong kat skola Sri Puteri Cyberjaya. Avanza dia mmg ngam2 la nak isi katil tu. katil tu kan category DIY. bopoloh gak la my gyabo nak memasangnya. hishhh!!!... yg aku heran tu apasal maid aku pun x menegur perbuatan buruk kanak2 riang tuh. ni musti dia ghalit bc novel aku kat dlm bilik. ni lg 1 hal. aku mmg sabo je la sbb pikir dia dah nak berhenti ujung bulan nih. uwaaa... lps ni aku x leh jd Nyonya Mansur lg. masa utk aku bersantai bakal berakhir.

No comments:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates